Forsendelse
Beslut selv, hvornår din pakke vil blive leveret ved hjælp af DPD's Predict service. Få en sms eller e-mail dagen før din levering, med leveringstidens nøjagtighed inden for 1 time. Så du behøver aldrig at vente derhjemme for levering igen! Via live tracking link du ved præcis, hvor leveringen befinder sig.
Forsendelse og Forsendelse omkostninger
For at tilbyde den bedst mulige service sender vi alle dine ordrer via DPD Parcel Service gennem deres PREDICT-service.
Forsendelse omkostninger
Dine forsendelsesomkostninger vil blive tydeligt vist, når du afgiver din ordre.
For ordrer under 370kr er forsendelsesomkostningerne i Danmark 40kr.
For odrer over 370kr er forsendelsesomkostningerne inkluderet i den samlede pris.
LEVERING- OG LEVERINGSTID
Umiddelbart efter du har afgivet en ordre, vil du modtage en e-mail, der bekræfter din ordre. Du kan følge forløbet af din ordre via track & trace-link. Din ordre leveres normalt fra vores lager til pakketjenesten inden for 1 til 2 arbejdsdage og sendes til leveringsadressen efter 2 og 4 arbejdsdage. Hvis du ikke er hjemme, vil pakken blive leveret til naboerne, eller leveringspersonen vil prøve igen næste dag. Gennem DPD's PREDICT-tjeneste sender vi dig en e-mail eller sms aftenen før levering med beskeden om, hvornar pakken vil blive leveret og et Track & Trace-link. På selve leveringsdagen modtager du leveringsperioden på 1 time og livesporingslinket. Hvis du vil vide præcis, hvor din pakke er, kan du se den gennem DPD's live tracking system. Hvis du ikke er hjemme under leveringen af din pakke, kan du ændre din levering indtil kort før 1-timers perioden. Mulighederne omfatter:
- Levere pakke på en anden dato;
- Levere pakke til et andet sted (næste dag);
- Aflever pakke til DPD Pickup pakkebutik efter eget valg (næste dag);
- Giv en drop-off tilladelse til et sikkert sted, som du bestemmer, for eksempel med naboerne.
Levering til øer
VONROC leverer til alle Danske brofaste øer. Ved levering til øer uden fast broforbindelse bedes du angive leveringen til fragtreceptionen i havnen på fastlandet. Herfra er du som kunde ansvarlig for, at modtage produktet samt forsendelse og eventuelle forsendelsesomkostninger fra fastlandet havnens fragt modtagelse på den ønskede endelige destination. Er du ikke sikker på om vi kan levere til dig? Så er du mere end velkommen til at kontakte vores kundeservice.
HVORDAN RETURNERER JEG MIN PAKKE?
Ikke helt tilfreds med dit køb? Inden for 14 dage efter modtagelsen af din ordre, kan du returnere din ordre via returformularen. Følg derefter trinnene som angivet i proceduren nedenfor.
Er din maskine defekt? Kontakt kundeservice først, vi vil hjælpe dig.
Bemærk: Returnerede produkter skal være ubrugte og returneres i den originale, intakte emballage. Hvis dette ikke er tilfældet, kan en returnering ikke behandles af os.
Med andre ord: Åbn pakken forsigtigt, se produktet, som du gør i butikken, tænde for produktet, men ikke bruge det.
PROCEDUREN FOR RETURNERING
Trin 1: Pak de varer, du vil returnere ubrugt og komplet i den originale og intakte emballage.
Trin 2: Brug returformularen til at kontrollere, hvilke varer du returnerer, tage et billede af returformularen og føj returformularen til pakken
Trin 3: Send et billede af den udfyldte returformular til kundeservice via service@vonroc.dk. Vi vil derefter sende dig et link til en returetiket.
Trin 4: Sæt returetiketten på emballagen, og giv den tilbage til den nærmeste DPD-pakkebutik. Behold beviset for forsendelse, indtil vi har bekræftet kvitteringen
Trin 5: Når returneringen er modtaget og behandlet på vores lager, vil du automatisk modtage refusionen inden for få dage på din konto. Hvis du har spørgsmål om returprocessen, så tøv ikke med at kontakte os. Vi vil meget gerne hjælpe dig!
Kan jeg bytte en vare?
Det er endnu ikke muligt at bytte en vare. Hvis din vare opfylder betingelserne for returnering, kan du returnere ordren og placere en ny ordre for at modtage de ønskede produkter.
Login and Registration Form