Hej,
Stil dit spørgsmål her

Frequently asked questions

Hvordan returnerer jeg min pakke?

Er du ikke helt tilfreds med dit køb? Inden for 14 dage efter modtagelsen af dit produkt kan du indsende en anmodning om at returnere din ordre som en returnering via returformularen. Følg derefter de trin, der er nævnt i proceduren nedenfor. Efter registreringen har du derefter yderligere 14 dage til at returnere dit produkt.

Bemærk venligst: Produkter, der returneres, skal være ubrugte og sendes tilbage i den originale, intakte emballage. Hvis dette ikke er tilfældet, kan en returnering ikke behandles af os.

Med andre ord: Åbn æsken omhyggeligt, se på produktet som i en butik, tænd produktet, men brug det ikke efterfølgende.

Er din maskine defekt? Kontakt først kundeservice, så vil vi hjælpe dig videre.

 

RETURPROCEDURE

Følg nedenstående trin for hurtigt og nemt at returnere din vare (r):

Trin 1: Pak de varer, du vil returnere ubrugt og komplet i den originale og intakte emballage.

Trin 2: Brug returformularen til at kontrollere, hvilke varer du returnerer, tage et billede af returformularen og føj returformularen til pakken

Trin 3: Send et billede af den udfyldte returformular til kundeservice via service@vonroc.dk. Vi vil derefter sende dig et link til en returetiket.

Trin 4: Sæt returetiketten på emballagen, og giv den tilbage til den nærmeste DPD-pakkebutik. Behold beviset for forsendelse, indtil vi har bekræftet kvitteringen

Trin 5: Når returneringen er modtaget og behandlet på vores lager, vil du automatisk modtage refusionen inden for få dage på din konto. Hvis du har spørgsmål om returprocessen, så tøv ikke med at kontakte os. Vi vil meget gerne hjælpe dig!

 

 

Hvornår får jeg købsprisen refunderet efter returnering?

Har du returneret din pakke inden for 14 dage efter trin-for-trin-planen?

Inden for få dage, efter vi har modtaget pakken, refunderer vi købsprisen til din konto.

Bemærk: Er der tale om en maskine med en defekt, hvor garantien er gældende? Inden du returnerer din pakke, bedes du kontakte kundeservice på service@vonroc.dk.

Min bestilling er ikke blevet leveret, hvad nu?

Du har modtaget track and trace-kode for din pakke gennem mail. Det er muligt, at forsendelsen med vores pakkeservice DPD i nogle tilfælde er forsinket. Hold nøje øje med linket for nye leveringsoplysninger.

Er der noget galt i track and trace-koden, eller har du ikke modtaget pakken af en anden grund? Kontakt venligst kundeservice. Vi vil finde ud af, hvad der gik galt, og give dig en løsning.

Kundeservice kan kontaktes på følgende måder:

På telefon: +31 (0) 38 422 00 40 på hverdage mellem kl. 9.00 og 16.00

E-mail: Send en besked til service@vonroc.dk eller udfyld kontaktformularen.

 

Min vare er defekt, hvad kan jeg gøre?

På trods af at vi producerer vores produkter med den største omhu, kan der altid gå noget galt, men selv i så fald hjælper vi dig gerne.

Dit køb er altid dækket af den lovpligtige garanti på to år på maskiner og seks måneder på ikke-brugbart tilbehør, batterier og opladere på materiale- og fabrikationsfejl. Det betyder kort sagt, at din maskine ved normal brug ikke må gå i stykker inden for to år. Hvis produktet alligevel indeholder fejl, eller hvis vi har begået en fejl, giver vi en erstatning.

Pas på, at du ikke mister garantien på grund af forkert brug og vedligeholdelse. Desuden bortfalder garantien, hvis produktet åbnes af kunden. Bemærk venligst, læs først og brug derefter! Vi forventer, at vores kunder læser manualen omhyggeligt før brug og følger brugsanvisningen.

Ved defekter og spørgsmål om garanti bedes du kontakte vores kundeservice via service@vonroc.dk eller +31 (0) 38-422 00 40.

Hvor befinder min pakke sig?

Når du har afgivet din bestilling, modtager du en e-mail for at bekræfte ordren. Når pakken er overført til leveringstjenesten, vil du modtage en e-mail med et link til track & trace-koden, hvor du kan følge med i, hvordan det går med din pakke.

Din pakke vil normalt blive overdraget til leveringstjenesten inden for 1-2 dage efter, at du har afgivet din bestilling, og den vil blive sendt til leveringsadressen den næste dag.

Hvis du ikke er hjemme, vil pakken blive leveret til dine naboer, eller budbringeren vil forsøge at levere igen den næste dag.

Har du ikke modtaget et track & trace-link? Tjek først din spam-mailboks, måske er e-mailen endt der. Er dette ikke tilfældet, eller har du andre spørgsmål om leveringen af din pakke? Vi vil med glæde hjælpe dig. Kontakt os venligst på service@vonroc.dk. Vi vender tilbage til dig så hurtigt som muligt.

Se nedenfor de hyppigst stillede spørgsmål pr. kategori

© VONROC 2022