Returnering og afbestilling
Hvordan returnerer jeg min pakke?

Er du ikke helt tilfreds med dit køb? Inden for 14 dage efter modtagelsen af dit produkt kan du indsende en anmodning om at returnere din ordre som en returnering via returformularen. Følg derefter de trin, der er nævnt i proceduren nedenfor. Efter registreringen har du derefter yderligere 14 dage til at returnere dit produkt.

Bemærk venligst: Produkter, der returneres, skal være ubrugte og sendes tilbage i den originale, intakte emballage. Hvis dette ikke er tilfældet, kan en returnering ikke behandles af os.

Med andre ord: Åbn æsken omhyggeligt, se på produktet som i en butik, tænd produktet, men brug det ikke efterfølgende.

Er din maskine defekt? Kontakt først kundeservice, så vil vi hjælpe dig videre.

 

RETURPROCEDURE

Følg nedenstående trin for hurtigt og nemt at returnere din vare (r):

Trin 1: Pak de varer, du vil returnere ubrugt og komplet i den originale og intakte emballage.

Trin 2: Brug returformularen til at kontrollere, hvilke varer du returnerer, tage et billede af returformularen og føj returformularen til pakken

Trin 3: Send et billede af den udfyldte returformular til kundeservice via service@vonroc.dk. Vi vil derefter sende dig et link til en returetiket.

Trin 4: Sæt returetiketten på emballagen, og giv den tilbage til den nærmeste DPD-pakkebutik. Behold beviset for forsendelse, indtil vi har bekræftet kvitteringen

Trin 5: Når returneringen er modtaget og behandlet på vores lager, vil du automatisk modtage refusionen inden for få dage på din konto. Hvis du har spørgsmål om returprocessen, så tøv ikke med at kontakte os. Vi vil meget gerne hjælpe dig!

 

 

Hvornår får jeg købsprisen refunderet efter returnering?

Har du returneret din pakke inden for 14 dage efter trin-for-trin-planen?

Inden for få dage, efter vi har modtaget pakken, refunderer vi købsprisen til din konto.

Bemærk: Er der tale om en maskine med en defekt, hvor garantien er gældende? Inden du returnerer din pakke, bedes du kontakte kundeservice på service@vonroc.dk.

Kan jeg bytte en vare?

På nuværende tidspunkt er det ikke muligt at ombytte en vare til en anden vare. Hvis din vare opfylder returbetingelserne, kan du altid returnere din ordre og afgive en ny ordre for at modtage den ønskede vare.

Kan jeg fysisk afhente min pakke og returnere den?

Vi har desværre ikke en fysisk butik, så det er ikke muligt at afhente eller fysisk returnere en pakke.

Hvis du har brug for hjælp med bestillingen eller returproceduren, bedes du sende os en besked på service@vonroc.dk. Vi vil hjælpe dig så hurtigt som muligt!

Hvad koster det at returnere min pakke?

Er du ikke helt tilfreds med din ordre? Intet problem, returnering er gratis inden for 14 dage, forudsat at ordren returneres ubrugt og i den intakte og originale emballage.

Følg venligst returproceduren. Når vi har modtaget en udfyldt returformular på service@vonroc.dk, sender vi dig et link, så du kan oprette en returetiket.

Bemærk venligst: drejer det sig om en defekt eller en garantisag? Så følg vejledningen som angivet her.

Kan jeg annullere min ordre?

Har du ombestemt dig eller ønsker du at annullere din ordre af en anden grund? Du kan gøre følgende.

Er pakken ikke blevet afsendt endnu? Så bedes du kontakte vores kundeservice hurtigst muligt. Via telefon, chat eller via mail, vi vender vi tilbage til dig så hurtigt som muligt.

Er pakken allerede på vej? Så afvis den ved døren med DPD. De returnerer pakken til os, hvorefter vi refunderer købsprisen inden for få dage efter ankomst.

© VONROC 2024